Krótkoterminowy wynajem auta górny poziom. Toyota Crown Majesta to pełnowymiarowy flagowy luksusowy samochód luksusowy klasy premium marki Toyota.
Crown Majesta pojawiła się po międzynarodowym wprowadzeniu Toyoty Celsjusz/Lexus LS pod koniec 1989 roku; Celsjusz był wyłącznym obiektem Toyopet Store na nowej platformie. Crown Majesta, będąca nowoczesną limuzyną alternatywą dla już istniejącej Toyoty Century i pełniąca jedną z flagowych ról, była wyłączną wyłącznością japońskich dealerów Toyoty o nazwie Toyota Store. Crown Majesta ukazała się przed Toyotą Aristo, która została przydzielona do sklepów Toyota Vista Store i udostępniła platformę Crown i Crown Majesta.
Czytaj również: Co wyróżnia naszą wypożyczalnię samochodów
Krótkoterminowy wynajem auta z Katowic
Toyota Crown Majesta łączy rozciągnięty wariant serii platform UZS z mniejszych Toyoty Crown i Lexus GS/Toyota Aristo, jednak nie jest to tylko górny poziom wykończenia Crown sedan, Majesta to osobny samochód z wypożyczalni o unikalnej stylistyce i wyjątkowej obróbce wnętrza. Crown Majesta została niedawno wydana w innych krajach Azji, takich jak Chiny.
Pierwsza Toyota Crown Majesta została wprowadzona w Japonii jako 4-drzwiowy sedan w październiku 1991 roku. Wyglądało to bardzo podobnie do jego małego rodzeństwa, korony Toyoty. Miało to również podobieństwo do większego Toyoty Celsjusza, który był sedanem, który pojawił się w 1989 roku. Początkowo Toyota Crown Majesta była wariantem trymowym serii Toyota Crown, zwanym Koronnym Salonem Królewskim G. Majesta była ultra-luksa wariantem korony Toyoty, nieco szerszym i cięższym, wymagającym dwóch wariantów silnika: silnik 3,0 L 2JZ-GE, który wyprodukował 226 KM (169 kW; 229 PS); oraz silnik 4,0L 1UZ-FE, który wyprodukował 256 KM (191 kW; 260 PS). Dwa warianty silnika dały japońskim nabywcom możliwość wyboru, który roczny podatek drogowy są skłonni zapłacić. W naszej wypożyczalni samochodów oferujemy je w opcjach
- krótkoterminowy wynajem aut
- średnioterminowy wynajem aut
- długoterminowy wynajem aut
Stałym Klientom oferujemy rabaty.
Napęd na cztery koła nie rozczarowuje
W 1992 r. oferowano układ kierowniczy z napędem na cztery koła, zwany 4WDi-Four. To poprawiło właściwości jezdne i zwiększyło trakcję.