Dzięki tym funkcjom jest to modelowe auto zastępcze na wynajem. Majesta - auto na wynajem- jest wyceniana na 12 900 000 sztuk (łącznie z podatkiem konsumpcyjnym), a miesięczny cel sprzedaży dla Japonii wynosi 500 sztuk.
26 marca 2009 r. wprowadzono piątą generację. Odnotowano podobieństwa projektowe pomiędzy Crown Majesta a aktualną Camry, szczególnie w kratce. Chociaż początkowo doniesiono, że nazwa "Korona" zostanie usunięta, ustanawiając Majestę samodzielnym samochodem, jednak tak się nie stało i samochód pozostał Majestą Koronną. Rozmiar ciała powiększył się z poprzedniej generacji, obecnie porównywalny do Lexus LS.
Podobnie jak w silnikach Lexus GS i LS silnik 4,6 L 1UR-FSE jest standardem, jednak napęd na cztery koła wykorzystywał silnik 3UZ-FE o pojemności 4,3 litra. Większy silnik podlega wyższemu podatkowi drogowemu niż mniejszy silnik o pojemności 4,3 litra.
Czytaj również: Wynajem busa z kierowcą
Wnętrze wynajętych aut klasy VIP
Standardowe wyposażenie samochodów z wypożyczalni obejmuje 20 głośników Toyota Premium Sound, system nawigacji dysku twardego 1 Terabajt, XM NavTraffic, system monitorowania ruchu w czasie rzeczywistym z dynamicznym przekierowaniem; SmartAccess bez klucza z funkcją uruchamiania przycisków, panel instrumentów Optitron, pomocnicze wejścia odtwarzaczy MP3 i MP4 oraz 5-stopniowy wyświetlacz ciśnienia w oponach. W Japonii oferowany jest 24-godzinny system nawigacyjny G-Link, z analogicznym systemem nawigacyjnym G-Link. Rynek japoński Crown sedans oferuje również kompatybilność z MiniDisc, odbiór telewizji, wbudowane kamery do monitoringu bezpieczeństwa oraz zdalny dostęp do telefonów komórkowych. Fotele są w pełni elektryczne i posiadają funkcję masażu.
Konstrukcja obejmuje nadwozie biegnące wzdłuż pojazdu, z nadwoziem z nadkolami, chromowanym wykończeniem w kształcie strzałki, kratką ustawioną nieco poniżej poziomu reflektorów i szybkim tylnym pokladem. W porównaniu z poprzednią generacją współczynnik unoszenia w przód i tył zmniejszono odpowiednio do 0,02 i 0,01, podczas gdy opór aerodynamiczny pozostał taki sam. Na zewnątrz posiada profil podobny do LS Lexus, z identycznymi zwisami zarówno z przodu, jak i z tyłu; jednakże tylne drzwi pasażerskie są wyraźnie dłuższe w modelu rozciągniętym. Zapraszamy do kontaktu z Wypożyczalnią samochodów Katowice.
Dodatkowe szczegóły konstrukcji obejmują adaptacyjne reflektory umieszczone w ręcznie polerowanych obudowach zaprojektowanych tak, aby wyglądały jak kryształowe bębny Baccarata oraz chromowane otwory wydechowe wbudowane w tylny zderzak. Papierki produkowane są przy użyciu 5200 tonowej prasy, która po wprowadzeniu na rynek była najsilniejszą prasą wytłaczającą na świecie. Wykończenie lakieru modela jest nakładane na metalowe panele karoserii, które są najpierw przygotowywane przez sześcioosiowy robot buforowy z ruchami 3D, a całe wykończenie farby jest dwukrotnie ręcznie szlifowane na mokro między warstwami lakieru. Ościeżnice przedniej i tylnej szyby wykonane są z jednego odlewu ciśnieniowego cynku pokrytego chromem, a następnie ręcznie polerowanego.
Bezpieczeństwo w wynajętych modelach aut
Światowy, pierwszy przedni system bezpieczeństwa przed zderzeniem: na tej generacji Crown Majesta, Toyota dalej rozwinęła system przedkolizyjny (PCS), dodając przedni milimetrowy radar falowy do wykrywania potencjalnych kolizji bocznych głównie na skrzyżowaniach lub kiedy inny pojazd przecina linię środkową (asystent iniekcji). Najnowsza wersja wychyla tylne siedzenie ku górze, stawiając pasażera w bardziej idealnej pozycji podczas zderzenia, jeśli wykryje uderzenie w przód lub tył. W naszej ofercie poduszki powietrzne dla tylnych siedzeń produkowane są w centrum seryjnej produkcji światowej serii.