Wynajem aut program lojalnościowy

Wynajem aut program lojalnościowy. Model był dostępny w opcji typu C lub A, typ A posiada mniej standardowych opcji z konwencjonalnym zawieszeniem sprężynowym i amortyzowanym standardowo, natomiast typ C oferował więcej opcji w standardzie, takich jak zawieszenie pneumatyczne z regulowaną wysokością, TEMS, dwustrefowe sterowanie klimatyzacją, kierowanie tylnym kierownicą i mocne tylne siedzenie w standardzie ze skórzaną skórą jako opcjonalne. Oba warianty 3,0 L i 4,0 L również miały opcję dla systemu Toyotas I-FOUR 4WD.
Platforma S Majesta jako auto na wynajem otrzymała zaktualizowaną wersję silnika 4,0 L DOHC V8-cylindrowego silnika 1UZ-FE z VVT-i o mocy znamionowej 290 KM, podczas gdy opcja 3,0 L 2JZ-GE I6 pozostała niezmieniona. Wśród producentów samochodów zignorowano trend w kierunku kół o dużej średnicy z oponami o niskim profilu, co przemawiało za dobrą jazdą i lepszym prowadzeniem przy mniejszych kołach. Model serii 170 udostępnił również nową automatyczną skrzynię biegów serii 5 Speed Super ECT.

Wynajem aut program lojalnościowy

S170 Crown Majesta stał się oficjalnym samochodem na wynajem służbowym dla wyższej kadry kierowniczej Toyoty. W wypożyczalni samochodów z Katowic ten model Crown Majesta posiadał również serię 10-lecia edycji specjalnej, która była w pełni opcjonalnym modelem typu C ze skórą i szyberdachem w standardzie.
Czwarta generacja "Crown Majesta" otrzymała całkowite przeprojektowanie, gdy została wprowadzona 6 lipca 2004 roku. W sierpniu 2006 r. Toyota Celsjusz nie była już oferowana w Japonii z powodu wprowadzenia marki Lexus w Japonii. Mimo zastrzeżeń japońskich klientów, Crown Majesta zastąpiła Celsjusza. Wprowadził on pierwszy zintegrowany system zintegrowanego zarządzania dynamiką pojazdu (VDIM), zintegrowany system sterowania pojazdem i oprogramowania oraz adaptacyjną radarową regulację prędkości jazdy z funkcją śledzenia ruchu z niskimi prędkościami. Silnik został zmodernizowany do 3UZ-FE, współdzielonego z amerykańskim Lexusem LS. Przekładnia została przerobiona na 6-biegową, ulepszono napęd na cztery koła i wprowadzono zawieszenie pneumatyczne. W celu zwiększenia bezpieczeństwa dodano inteligentne, adaptacyjne oświetlenie przednie i tylne poduszki powietrzne na kurtyny. Wnętrze pojazdu zostało ulepszone, m. in. dzięki zastosowaniu kamery cofania i technologii wspomagania parkowania. Dodatkowo zastosowano 6-biegową skrzynię biegów, dzięki czemu silnik o mocy 340 KM (254 kW; 345 PS). Ceny dla Crown Majesta AWD wynosiły około 69 400 USD.
W roku modelowym 2006 G-BOOK został dodany do listy standardowych funkcji wraz z kamerą wsteczną, który obecny jest na liście rezerwacyjnej w wypożyczalni samochodów Katowice. Odejście od poprzednich modeli spowodowało usunięcie dwutonowego schematu malowania, który był skierowany do młodszej publiczności.

System wspomagania utrzymania pasa ruchu

W lipcu wynajem aut firma Crown Majesta wprowadziła zarówno system wspomagania utrzymywania pasa ruchu, jak i system radarowej kontroli przedkolizyjnej z pojedynczą kamerą, aby zwiększyć dokładność prognozowania kolizji oraz poziomów ostrzegania i kontroli.
Wprowadzony w Japonii od 9 września 2013 roku model szóstej generacji zastąpił odchodzący silnik V8 na rzecz 3,5-litrowego hybrydowego silnika Toyoty V6 o pojemności 3,5 litra współdzielonego z silnikiem sedan klasy premium Lexus GS450h oraz dodatkowo 2,5-litrowy silnik hybrydowy o pojemności 4-litrowej dla wersji z napędem na cztery koła. Eliminacja silników V8 zmniejszyła roczne zobowiązanie z tytułu podatku drogowego za dużą pojemność skokową silnika. Crown Majesta otrzymała zupełnie nowy wygląd po ponownym wprowadzeniu Nissana Cimy w kwietniu 2012 roku. W cyklu testowym JC08 znacznie poprawiono oszczędność paliwa do 18,2 km/l (51 mpg-imp; 43 mpg-US). Rozstaw osi jest o 75 mm (3,0 cala) dłuższy niż rozstaw osi korony królewskiej i sportowca, ale o 100 mm (3,9 cala) krótszy niż w stuleciu i zawiera zaawansowane urządzenia bezpieczeństwa i udogodnienia, takie jak monitoring martwego pola i system zapobiegania kolizjom.

Dzięki tym funkcjom jest to modelowe auto zastępcze na wynajem. Majesta - auto na wynajem- jest wyceniana na 12 900 000 sztuk (łącznie z podatkiem konsumpcyjnym), a miesięczny cel sprzedaży dla Japonii wynosi 500 sztuk.
26 marca 2009 r. wprowadzono piątą generację. Odnotowano podobieństwa projektowe pomiędzy Crown Majesta a aktualną Camry, szczególnie w kratce. Chociaż początkowo doniesiono, że nazwa "Korona" zostanie usunięta, ustanawiając Majestę samodzielnym samochodem, jednak tak się nie stało i samochód pozostał Majestą Koronną. Rozmiar ciała powiększył się z poprzedniej generacji, obecnie porównywalny do Lexus LS.
Podobnie jak w silnikach Lexus GS i LS silnik 4,6 L 1UR-FSE jest standardem, jednak napęd na cztery koła wykorzystywał silnik 3UZ-FE o pojemności 4,3 litra. Większy silnik podlega wyższemu podatkowi drogowemu niż mniejszy silnik o pojemności 4,3 litra.

Czytaj również: Wynajem busa z kierowcą

Wnętrze wynajętych aut klasy VIP

Standardowe wyposażenie samochodów z wypożyczalni obejmuje 20 głośników Toyota Premium Sound, system nawigacji dysku twardego 1 Terabajt, XM NavTraffic, system monitorowania ruchu w czasie rzeczywistym z dynamicznym przekierowaniem; SmartAccess bez klucza z funkcją uruchamiania przycisków, panel instrumentów Optitron, pomocnicze wejścia odtwarzaczy MP3 i MP4 oraz 5-stopniowy wyświetlacz ciśnienia w oponach. W Japonii oferowany jest 24-godzinny system nawigacyjny G-Link, z analogicznym systemem nawigacyjnym G-Link. Rynek japoński Crown sedans oferuje również kompatybilność z MiniDisc, odbiór telewizji, wbudowane kamery do monitoringu bezpieczeństwa oraz zdalny dostęp do telefonów komórkowych. Fotele są w pełni elektryczne i posiadają funkcję masażu.
Konstrukcja obejmuje nadwozie biegnące wzdłuż pojazdu, z nadwoziem z nadkolami, chromowanym wykończeniem w kształcie strzałki, kratką ustawioną nieco poniżej poziomu reflektorów i szybkim tylnym pokladem. W porównaniu z poprzednią generacją współczynnik unoszenia w przód i tył zmniejszono odpowiednio do 0,02 i 0,01, podczas gdy opór aerodynamiczny pozostał taki sam. Na zewnątrz posiada profil podobny do LS Lexus, z identycznymi zwisami zarówno z przodu, jak i z tyłu; jednakże tylne drzwi pasażerskie są wyraźnie dłuższe w modelu rozciągniętym. Zapraszamy do kontaktu z Wypożyczalnią samochodów Katowice.
Dodatkowe szczegóły konstrukcji obejmują adaptacyjne reflektory umieszczone w ręcznie polerowanych obudowach zaprojektowanych tak, aby wyglądały jak kryształowe bębny Baccarata oraz chromowane otwory wydechowe wbudowane w tylny zderzak. Papierki produkowane są przy użyciu 5200 tonowej prasy, która po wprowadzeniu na rynek była najsilniejszą prasą wytłaczającą na świecie. Wykończenie lakieru modela jest nakładane na metalowe panele karoserii, które są najpierw przygotowywane przez sześcioosiowy robot buforowy z ruchami 3D, a całe wykończenie farby jest dwukrotnie ręcznie szlifowane na mokro między warstwami lakieru. Ościeżnice przedniej i tylnej szyby wykonane są z jednego odlewu ciśnieniowego cynku pokrytego chromem, a następnie ręcznie polerowanego.

Bezpieczeństwo w wynajętych modelach aut

Światowy, pierwszy przedni system bezpieczeństwa przed zderzeniem: na tej generacji Crown Majesta, Toyota dalej rozwinęła system przedkolizyjny (PCS), dodając przedni milimetrowy radar falowy do wykrywania potencjalnych kolizji bocznych głównie na skrzyżowaniach lub kiedy inny pojazd przecina linię środkową (asystent iniekcji). Najnowsza wersja wychyla tylne siedzenie ku górze, stawiając pasażera w bardziej idealnej pozycji podczas zderzenia, jeśli wykryje uderzenie w przód lub tył. W naszej ofercie poduszki powietrzne dla tylnych siedzeń produkowane są w centrum seryjnej produkcji światowej serii.

AKTUALNOŚCI WYPOŻYCZALNI

TOP ZAREZERWUJ